hejohå lockigthår!


fick låna annies våg tång eller vad det nu heter.. och jag gjorde det heeeelt själv! är jag inte lite awesome av mig eller? jo visst är jag de! aja iallafall skolan idag va helt okej, seg men rolig :). stack till marknaden efter skolan med brudaaaarna. inte världens skönaste väder precis, det kunde ju faktiskt varit bättre! men jag hade lika kul förde. åt pizza ikväll också på amigo asssgott!! hehe. ikväll va jag hos almida och hade hur kul som helst :D hahahahha ett ord för henne: du är grym! kom hem från henne vid 9 eller någotsånt blev inte så länge ikväll men jag orkade inte(a) hahah. nu ikväll blir det nog datorn hela kvällen :) uppdaterar kanske sen, vi får se. puss

Kommentarer
Postat av: fanny :)

söt du är ebba :)!

2010-05-08 @ 14:32:40
URL: http://fannygranfors.blogg.se/
Postat av: matilda

sötnos där :)<3

2010-05-08 @ 18:05:20
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback