en månad..

...KVAR TILL SKOLAVSLUTNINGEN!!!! gutt eller? som fan ! 

inatt sov jag typ i 10-11 timmar, sjukt skönt! utvilad till skolan imorgon och allt ju. hahah, nja eller inte ;) men iallafall, idag ska jag nog bara slappa med V och S eller så är jag bara hemma och städa lite. eller så ska jag tacka min bror tusen gånger om för att han ville hjälpa mig få tillbaka mitt älskade spotify! åhhh han räddade verkligen min dag, han är bäst :)... men så kommer det inte låta om några dagar då är han nog världens dummaste ;) haha!

dagens låt: Håkan Hellström – Inte skyldig Nån Nåt


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

näe vad skönt med lov :)

och jag ska sjunga :o<33

2010-05-17 @ 21:55:55
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback