du är så, yeahyeah wow wow!

är faktiskt riktigt glad över ingenting :D hih , skön känsla det där asså. idag blev det först skolan sedan hem och äta och plugga lite. trodde det skulle bli mer plugg men det blev det inte. men kan typ allt ihop så det gör ju inte så mycket! :) är faktiskt lite orolig över so hemtentan.. fan asså, den skulle va inne innan 7an va slut. måste verkligen fixa den! får börja på den någon dag i veckan tror jag ): hatar hemtentor! stack ut med annie efter jag hade pluggat iallafall. och ikväll stack annie och jag in till almida och roade oss, snackade en massa skit ohså. kom hem vid halv 9 sen stack jag in i duschen och sedan satte mig här. tror nog faktiskt att jag går ner och blåser håret och kollar på spanskan en gång till innan jag går och lägger mig =) hörs imon, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Hannes

Yeah wow!

2010-05-27 @ 16:21:17
Postat av: Hannes

Hälsa din family!

2010-05-29 @ 14:57:25
Postat av: Tomasamna

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 @ 17:56:31
URL: http://tomasamna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback