dålig update

jaaaaaaaag vet, jag veeeeet!
men har kommit lite ivägen, pluggat, skolan och sen har jag inte orkat :) men nu tänkte jag göra ett inlägg, har lite tid över nu. hehe. idag har varit en förjävlig dag men endån lite små rolig :) 9orna hade ju spex idag, så det va rätt kul att se hur alla va utklädda. idrotten va lång men endån lite kul. fotboll är inte min grej och kommer inte att bli, varken jag eller mina VITA skor gillar att springa i gegga på en fotbolls plan.. sen har de varit lite drygt med dom tråkiga lektionerna vi har på tisdagar. men aja ska inte klaga mer och hinner inte klaga mer för nu ska jag plugga och sen ikväll hittar ni mig hos annie :) byye!


so i'm gone, before it's over.

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

näe, vad söt du är ebba! :D<3

2010-05-26 @ 20:55:04
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback