dålig dag, fast neee!

denna dagen har varit den roligaste på länge! skolan va kul? herregud, något måste verkligen vara fel! men vädret gjorde lite också. solen har kommit tillbaka! LOVE. efter skolan stack jag in till almida och gjorde engelskan :) hehe vem sa att jag va normal? efter det stack jag hem runt kvart i 5 och åt och fixade mig. skulle till åkrahäll ju. ebba, cajsa och annie kom hit vid halv 6 och sedan stack vi. skulle kolla på våran gamla skola när dom körde vårsamling eller något sånt skit :) kulkul. kom hem runt halv 8 och stack ut med cajsa sen. gick vår låååånga runda :) sjukt härligt när man ser solen gå ner, mysigt! nu har jag precis duschat och funderar på att gå och lägga mig. puss


dagenslåt: har gått och sjungt på den hela dagen, jag vet att den är gammal men finns det något bäst-före datum på den eller? =) alla tjejer älskar typ denna låten. haha så bäst är den eller :D
- Shebang – Romeo


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

sötnooos! (a)<33

2010-05-10 @ 22:10:41
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback