just a simple..

'' i love you ''

hinner inte skriva så himla mycket nu men det blir väl alltid något :) ska till hanemåla idag och fira farmor, vet inte alls hur länge vi stannar där men det märker ni ;) hihi. sen ikväll/natt så ska annie o jag lana! hahah, tror det eller ej. men det ska vi faktsikt! nu tror ni säkert '' omg? lana? dom? wtf!? '' men jag glömde och säga att vi inte ska spela wow eller cs, eller något liknande, jag har faktiskt hittat ett sjukt roligt spel som man blir helt beroende av! så det ska vi sitta med, hahha.. fast annie och jag kommer inte klara de, annie somnar vid 1 jag 3? hehe. vi hörs senare, puss =D





bjuder på en gammal bild sen förra året. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback