(y) - (n)









-sommarlov - otroligt skönt att man får vakna när man vill, gör inget att man sitter uppe halva natten de är endån inte skola där efter. åhh! känslan är ju underbar! 

-musik- vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan musik? heeeela världen skulle ju bli tråkig, då menar jag jätte tråkig! helt tyst överallt ju? dåligt liv skulle de vatt iallafall :D

-petter - han röst och hans låtar är så otroligt bra. gillar killen starkt

-när livet leker - älskar verkligen den känslan! jag blir verkligen galen då hihi. kan springa runt hela världen utan att bli trött och skratta 24/7 känns det som. haha, knasigt värre






-regn på sommarlovet - det kan regna alla andra dagar på året, men verkligen inte på sommarlovet!? ska vara sol varje dag då ju. sägs att det ska vara sol i några dagar i streck nu och det hoppas jag verkligen att de kommer att vara.

-
fridrott - tror inte att jag behöver säga så mycket mer, gillar de inte alls. helt okej ibland att titta på det på tv men när jag ska springa och hoppa o allt vad jag ska göra, nae där går gränsen. hatar de (a)

-hatar sms mitt i natten - fattar inte varför man ska skicka sms mitt i natten? liksom vem vill ha ett sms där de står '' gör alla? :) '' eller '' någon vaken? :) '' vaahfan tror du!? klockan är 3 på natten. jag sover förfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback