rip min nagel

sitter just nu ute i på altanen. rätt skönt faktiskt :) vanessa ville att jag skulle ut med henne och S men får se om det blir av. måste nog fixa lite inför ikväll. ska sova hos stephi inatt med vanessa så det är inte bli någon jätte bra uppdatering! men nu till någon annat, jag har tappat min nagel!! rip den<3 och sen när jag skulle öppna en förpackning med flingor så kändes det som att jag rev upp hela min riktiga nagel också på ett annan finger! åhh aj va de gjorde ont eller?! smärtan sitter fortfarande i och jag gjorde de för lite mer än en timme sen :( men nu hinner jag inte skriva mer om de, tänkte slänga in dagens låt. kanske hörs senare. PUSSSSSS

Tom Dice – Me And My Guitar


lite cooooolt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback