inte i nybro



tjooooo gott folk!
skolan idag var chill, fick sluta tidigare idag med. lite mer än underbart säger jag bara! vanessa körde sedan hem mig på hennes fina cykel och då såg vi massa studenter. jag vill också ta studenten!! är alltid så, varje år när dom tar studenten så vill jag alltid det, måste va en jätte skönt känsla för dom att sluta. menmen, 5 år kvar. inte så länge ;) haha. men nu till rubriken, '' inte i nybro '' jag är hos min mormor & morfar alltså. sitter hemma här med hundarna och väntar på att dom ska komma hem + agnes :) ska vara här hela helgen så kommer knappt bli någon uppdatering alls tyvärr. men nu ska jag se till så att hundarna får komma in, hihi släppte ut dom i regnet (a) snäll kan man ju inte vara alltid! :D haha, aja puss =D

Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

sv; nice, jo super med mug :D

2010-06-11 @ 21:59:24
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: alice

tack, du är söt :)

2010-06-13 @ 14:02:02
URL: http://aaliceisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback