imorgon.....

ÄR DET SOMMARLOV, ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!

åhhhhh nice säger jag bara! vollybollen va typ sämst, regnade och en massa. inte alls kul, riktigt tråkigt faktiskt. men de regnade iallafall sönder så alla stack hem, snacka om att jag va blöt. älskade de ögonblicket då min bror kommer bakom mig och frågar om jag vill ha skjuss, och just då spöregnade det så himla mycket. ska tacka han 10 gånger om. haha! men ne, va tråkigt att läsa detta inlägg. hatar och skriva om dagen. men finns ju typ inget annat jag kommer på :o får tänka mer på det! nu ska jag lyssna på låten som jag la in förut, börjar bli kär i den tror jag nog allt..


baby, it's you and me forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback