heeeeeeej

ska tala om varför jag inte ha bloggat något på två dagar och de är för att...

1. jag orkar inte
2. jag har inte hunnit
3. de är jobbigt.. ibland


vilka ilandsproblem va! tycker jag med, men nu är jag förmodligen tillbaka igen, tror det iallafall :) men nu till dagen, fixat mig och allt. ska vara hos cajsa vid 8 och sen annie och ebba möter vi senare. idag har vi något vollyboll tunering med alla 8or och 7or troooor jag de va. men jag ska inte vara med så sitter och steker i solen med annie istället ;) GUUUUUTT!


bild från igår när vi va i kalmar hela dagen. trodde jag skulle dö. gått runt hela jävla kalmar, och då menar jag bokstavligt :o inte varje dag men gör de! bilder kommer när stina har skickat :)

Kommentarer
Postat av: Divan

Godmorgon söt <3

allt bra idag?

2010-06-15 @ 08:06:30
URL: http://divaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback