''enda gången jag backar är då jag tar sats.''

hello my friends, suger på att uppdatera. men jag skyller på det fina vädret. låter bra så :) just nu ligger jag i sängen och inte gör ett piss. kan berätta om skolan, asså jag fattar inte varför jag bloggar om skolan? seriöst så himla tråkigt att läsa om säger jag bara! men jag har inget annat att uppdatera om. men aja, nu får ni höras iallafall. skolan va rätt okej. lite seg men endån snabb. skulle vatt med vickan och annie idag. men vickan skulle tydligen på kalas så det sket sig. gick ut med annie istället. gick en runda först sen skulle jag hälsa på almis som är hos sin mamma, men nehe hon var inte där. men annie och jag fick iallafall fika där :D himla snäll almidas mamma är säger jag bara :) sen efter en stund gick vi hemåt. när vi kom hem till mig låg annie och jag i min säng och vislade, HAHA hur normalt är det på en skala till 1-10? nja inte så normalt(a) men vi gjorde inte så mycket mer, hon stack vid halv 7 och då gick jag in i duschen och nu sitter jag här. blev så himla glad över att jag har fixat ett USB till min mobil. äntligen kan jag lägga in bilder från mobilen till datorn! (mitt egna har gått sönder, så därför)men nehe nu ska jag inte skriva värsta långa boken om denna dag, vi hörs kanske i ett annat inlägg senare :) puss


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

åhh, sötnos! :*<33

2010-06-02 @ 22:07:54
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback