50 sanningar

50 SANNINGAR OM MIG

1. Jag bor i nybro
2. Jag har en mamma, pappa och en storebror
3. Jag saknar min gamla klass ibland
4. Jag tycker det är jobbigt att vara kär ibland 
5. Jag har svårt för att komma över någon
6. Jag älskar att sjunga, men sjunger som en gås. men jag bruka skita i vad dom andra runt om mig tycker när jag sjunger, för jag älskar det. hehehehe
7. Jag sjunger varje dag 
8. Jag sjunger överallt, vart jag än är
9. Jag saknar ibland dom gamla tiderna 
10. På sommaren känns det som att jag aldrig blir brun
11. Jag hatar men endån älskar kärlek
12. Och jag tycker sannning nummer 11 låter helt sjuk
13. Om jag har bestämmt mig för och vara jävligt taggad så blir jag det bara så där
14. Jag har människor i mitt liv som jag inte klarar mig utan 
15. Jag älskar att vara hos min mormor & morfar på sommaren
16. Jag tänker FÖR mycket på skit saker
17. Jag fattar inte varför mitt huvud har sprängts för länge sen, finns så mycket onödig ski i det
18. Jag är oftas glad
19. Men har också några stunder där jag kan vara deppig 
20. Jag tycker hundar är jätte mysiga
21. Brukar inte gilla fotboll, men om jag är taggad blir jag jäkligt insatt i de
22. Jag önskar jag var lite blondare i håret
23. Jag älskar min familj över allt annat på denna jord
24. Jag önskar jag hade längre hår
25. Jag älskar att ligga och lyssna på musik innan jag ska somna 
26. Jag har en barndoms vän och hon är fortfarande min bästavän nu med
27. Jag har fyra bästavänner
28. Jag diggar sommaren riktigt mycket!
29. Jag hatar att dom slutade att sända andra avenyn
30. Jag gillar att sova länge på morgonen
31. Jag har undrat på vilket snille som uppfan spotify
32. Jag älskar glass, speciellt på sommaren
33. Jag tycker att håkan hellström sjunger riktigt bra
34. Jag tycker det är lite små kul att lyssna på alla andras problem 
35. Jag längtar till skolavslutningen + julias student som är samma dag
36. Jag har bara 3 kusiner
37. Jag är inte förtjust i vintern, bara mest i julafton & nyår
38. Jag vet inte hur jag skulle klara mig om vi inte hade haft en pool här hemma på sommaren
39. Jag är stolt över mig själv när jag har städat mitt rum
40. Jag tyckte det va riktigt kul när vi var i kalmar på gymnasten med klassen (värsta gummilandet)
41. Jag har funderat på om att blogga är min grej
42. Jag har sett alla beck filmerna, hehe
43. Min sommar 2009 spenderade jag mest med annie
44. Jag får kines ögon när jag ler och skrattar
45. Jag tänker göra 2010 till en bra sommar, för det är bara jag som bestämmer hur den kommer att bli
46. Jag rent ut sagt hatar fridrott
47. Jag har 110 procent svensk blod inuti mig
48. Jag tycker det är kul att shoppa, men så jobbigt att pröva plagg efter plagg..
49. Jag älskar humor filmer
50. denna sanning va svår att komma på. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback