the past is the past so dont bring it up again

hellu
ni kanske undrar varför jag inte ha skrivit något på hela dagen, men de är för att jag inte ha varit hemma. jossan kom hit runt halv 11 tror jag de va, sen stack vi upp till äffären och köpte lite saker som vi skulle ha till våran jordgubbs tårta (a). sedan hem till jossan och laga en jädrans massa med mat. de va riktigt gott faktiskt! när vi åkte till affären så köpte vi en liten bebis pool till milton. haha naw vad söt han va i den :) men de tog ett tag att få i honom i den. han gillar ju inte precis vatten, men de gick tillslut! sen stack vi hem till mig och stekte o badade. hahha, såå jäkla kul vi hade (a). efter de gick vi in och gjorde jordgubbs tårtan. den blev awesome! efter ett tag kom vanessa och sen lite folk. moster, julia och micke :) sen ikväll har vanessa, jag och stephi chillat bara. dagen blev verkligen sjukt lyckad :) gillar såna här dagar asså. hehe


bilder från dagen:





Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej!



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min söta bild. Du är än ängel om du gör det...



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand.. du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag.. <3

2010-07-03 @ 12:15:03
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback