ta vara på det du har innan det är försent

solat i några timmar idag, men inte speciellt brun är jag för det. och de suger rätt mycket faktiskt! har iallafall badat rätt så mycket idag och solat då :) simon och jag va hemma själva idag så han skulle fixa maten, de blev äckliga makaroner med äcklig korv. det är synd om honom, kan inte fixa lite mat änns.. haha! ikväll har annie och jag vatt ute i stortsätt hela tiden. sjukt fint väder är det :) imorgon lär de nog också bli sol så då tänker jag ligga i poolen och pressa! yeah, nu jävlar ska jag bli brun :D!

Carry you home - james blunt


Det är så jag säger det - Håkan hellström




Kommentarer
Postat av: linnéa

aw, tack! :) hihi

2010-07-08 @ 00:46:31
URL: http://linnnepinnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback