home

gjorde aldrig något inlägg igår kväll och inte på hela dagen idag, men jag har inte varit hemma! hela denna dag har jag varit på öland/smedby. har hjälpt min kusin och hennes pappa och flytta :). va faktiskt jätte mysigt där dom skulle bo :D kom hem runt kvart över 7 ikväll och sen har jag varit hos almida. kollade tv med hennes kära father! vilka ord vi kan komma på asså. skrattade åt ett ord i minst 10 minuter, hhahaha!
men nu måste jag hoppa in i duschen och sedan fixa lite grann till imorgon.

ska till kalskorna och ha kräftskiva med annie och hennes släkt :) fyfaaaan, inte träffat ungen på 3 veckor :o längsta vi har varit ifrån varandra och de är sjukt! saknar henne som tusan:( aja, ska iallafall inte sitta uppe halva natten för jag lär väl få gå upp vid 8 imorgon. men innan jag går och lägger mig ska jag försöka fixa med min mobil, lägga över någon bild till bloggen :) men nu får jag avsluta, tror inte någon läser endån.. puss!


du
är äkta


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

läste med intresse gumman :D<3

2010-08-01 @ 23:46:45
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback