as kul rubrik

har haft den här låten i mitt huvud hela jäkla kvällen tack vare annie -
Nomy – Mina Ord Har Du Fått men den är faktiskt rätt bra hihi. idag har jag varit med vanessa & stephi, vanessa åker ju imorgon så vi skulle mest säga hejdå och lite. tycker de är riktigt trist att hon inte kommer tillbaka förens i augusti :( men jag säger bara en sak, ha de så jäkla kul nu! du som har tjatat om detta sen början av 7an och hela året :D men ikväll har jag iallafall varit med annie, saknat henne som en åsna hah! vi hade endel att snacka om, så vi satt nog ute en timme på min altan och snackade :) sen resten av kvällen var vi ute med ebba & jenny. hade faktiskt riktigt kul när vi satt och sjöng våra fina sånger, hahahah :D nu hade jag inte tänk något mer än att lyssna på musik och ta det lugnt. känns som att morgondagen kommer bli jätte kul eftersom jossan kommer till mig. och sen blir det nog annie på kvällen. härligt! :) nehe nu blev de mycket text, någon som läser än? nae tror inte de faktiskt..




snart är jag där igen, bara några dagar kvar. känns mer än BRA!
fyfan vad jag ska njuta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback