tv

lev livet innan det är försent


hej, inte hunnit skriva idag när jag kom hem men har vatt med annie och vatt ute i stort sätt hela dagen. :) varit och käkat pizza med den bruttan också, men först va vi ute en lång runda med milton. väldigt kallt men mysigt :) kom hem iaf runt åtta och sen duschade jag direkt och kollade på ''annorlunda familj'' tror det heter så (a) och nu sitter jag och kollar på ''spårlöst'' sen vet jag inte mer vad som händer. kanske ska fixa fram kläder som jag ska ha imorgon eller något sånt :) puss


Kommentarer
Postat av: Survivor

Nej de är inte lätt alla gånger. Men ACK den som ger sig. Nu har jag fixat! :)

2010-01-11 @ 21:22:38
URL: http://keeponsurvivin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback