i love you

om din bästavän

vad har hon för hårfärg just nu?
ljus brunt
brukar hon färga håret? nae, men ibland slinga
vilka färger har hon haft? ljus blond, brunett
vad har hon för parfym? glow :)
vad brukar hon använda för smink? mascara
vad är erat första minne? det var nog något bra minne när vi var ett år (a)
vad heter hon i andra namn? elsa
vart bor hon? granne med mig hos sin pappa, och sen andra sidan linneasjön med sin mamma :D
är du avundsjuk på henne? nej, inte ofta. men har väl hänt någon gång :D
vad heter hennes syskon? martina och adam
när träffades ni? när almida föddes :D
hur träffades ni? genom våra föräldrar
vad går hon på för sporter? fotboll
vad brukar hon göra på helgerna? fotboll, kompisar, öland :) typ det
vad brukar hon göra efter skolan? plugga, fotboll, kompisar
vilken skola går hon på? madesjöskolan (n)
har ni kramats? klart :D
har ni pussats? det vet jag inte, men har vi säkert :p
brukar ni säga att ni älskar varandra? vi gör det på vår sätt, genom att säga massa fula ord (a)
har hon fräknar? ah men bara på sommaren
har ni kollat på film någon gång? nej är du dum eller? JAA klart vi har
har ni bråkat någon gång? japp en gång när vi var 7 år, men jag ringde efter två minuter och sa förlåt (A) hihi
har ni sovit i samma säng? haha, jaaa
har ni skrattat tills ni gråtit? varje dag. HAH
har du sett henne gråta? jaa
vad gjorde du då? får henne på bättre humör =D
har hon sett dig gråta? ahh
vad ska ni göra i sommar? steka i min pool :D :D :D :D & öland.
hur länge har ni varit kompisar? sen 12 år tillbaka
har hon svikit dig någon gång? ja, men långt tillbaka :D
har ni pratar i telefonen någon gång? nej jag vågar aldrig ringa henne.............
kommer ni vara kompisar om 10 år? ofc :D
älskar du henne? ja ibland så, nesk. hon är min värld
och sist, vad heter din bästavän? almida fucking kallenberg


a&e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback