en underbar vän




cajsa gustavsson.

någon som har gjort mig till den jag är idag, någon som jag alltid kommer att minnas. jag fattar inte riktigt hur jag skulle klara mig utan dig. eller nej förresten jag gör inte det, du kanske undrar varför jag just väljer att skriva om dig och det är för att jag saknar dig så det inte är klokt! visst jag ser dig i skolan men det är inte alls samma sak, förut träffade jag dig hela tiden, skolan, klassrummet och till och med ibland utan för. jag saknar allt med dig. det är alltid dig jag satt och skrattade åt i klassrummet för att du sa något så konstigt så det inte var sant :D haha. men du ska veta en sak och det är att du har ett hjärta av guld. jag säger det inte, utan jag verkligen menar det! jag kan inte sätta ord på hur underbar du är, det bara är så. du är så perfekt! jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra, vad som än händer. jag kom ihåg när vi gick hem från skolavslutningen i 6:an både va så himla ledsna, vi gick barfota för vi hade fått så ont av våra skor. vi gick där och pratade om allt, hur mycket vi skulle sakna våran klass och att inget skulle bli bra igen, för det va ju vår klass som skulle splitras och aldrig mer komma tillbaka igen. och medans vi gick där med tårana som ran ner från våra kinder så förstog jag verkligen hur mycket jag kommer och sakna dig, hur mycket du betyder för mig. du är verkligen en sån vän som alla borde ha,  jag älskar dig cajsa gustavsson.


en vän som jag inte skulle klara mig utan.


Kommentarer
Postat av: KJS *FOTOBLOGG*

taaack! :D<33333

2010-01-18 @ 22:58:46
URL: http://photoblixt.blogg.se/
Postat av: cajsa

awww ebba :')

jag älskar dig så mkt gmn .

du fattar nog inte hur mkt ja saknar dig , o hur mkt du betyder för mig

nae , hur mkt ja än försöker att komma på hur ja ska beskriva dig så går de inte , du går bara inte att beskriva med ord .

jag kmr aldrig glömma dig o våra minnen ebba .

jag älskar DIG !

2010-01-20 @ 19:05:14
URL: http://hhecajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback