v & s idag


ebbi


smile bitch cause no one will do it for you.


kom hem från vanessa för inte så länge sen, blev ju en hel del med dom två brudarna. haha!  lite galet här och var blev det allt (a) men jag tycker om dom ändån, hihi. efter vi hade gått ut med figo så stack vi till mc och lite annat. :) men shit vad kallt det är ute eller? galet kallt! får hoppas på att mamma kör mig till skolan imorgon =) men det jag har hunnit med nu är inte så mycket faktskt..ätit och inget mer :p och imorgon är det skola.. inget jag längtar över precis, hoppas att det bli mycket slapp för jag orkar verkligen inte jobba. men jag skriver mer imorgon puss och ha de bäst


Kommentarer
Postat av: matilda

MIN ! <3

fin blogg :)

2010-01-08 @ 22:09:25
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: ida

tack så jätte mycket! :) blir så glad av att höra sånt!

2010-01-09 @ 21:51:13
URL: http://lindblomida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback