fredag




slänger in en bild från kalmar med mina idioter!


hejsan, förlåt för jag inte har uppdaterat ett skit. men jag har varken orkat eller viljat så det fick bli en bild i onsdags bara ist...men jag hoppas att den dög ;) skolan idag va inte ett dugg rolig idag, inte för att det är så mycket roligt med det men det har iaf funnits bättre dagar än den här :) sen efter skolan blev det annie och almida, hahah så kul (a) skulle också sätt let's dance hos almida också men jag orkade inte så jag stack hem istället :) får se vad som händer imorgon, kanske har några planer. men nu sitter jag iallafall här med vanessa som jag camar med hahahah så mycket har jag inte skrattat på länge! :o hon är galen, men det är ingen nyhet...(a) kollar även också på let's dance och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir nog att sitta här =) puss

Kommentarer
Postat av: daaniela

- aw tack & detsamma :)

2010-01-15 @ 23:30:40
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: felleh

grymt fin blogg du:D

kram felleh

2010-01-16 @ 00:02:17
URL: http://whofelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback