bra söndag





inte världens bästa bild men ny dator, och det betyder inga bilder :) jag har inte bloggat sen nyårsafton men jag har inte hunnit, varit sjuk ochså.. usch fyfan jag hatar och vara sjuk! men mår bättre idag som tur är! :) men idag har jag iaf hunnit med att fika hos jossan, hähä(a) och sen duschat och fixat mig, inte gjort något mer än det idag. och nu sitter jag här och snackar med cajsa :D haha, lite små roligt :D och juuuuuste! vi har köpt en bärbar dator! :D typ snackat om det i år att jag har velat ha en, och nu kom dom hem med en igår :D fett nice! :) aja , skulle bara säga också att ikväll blir det bowling med kusinerna, simon och hans kompisar :D pusss


Kommentarer
Postat av: know you love me

lite smått kul ?

tack då din kuk :((((((((

2010-01-03 @ 16:09:43
Postat av: yes i love you baby

men din fitta , jag har väl sjukt kul då :D hähähä <33333333333333

2010-01-03 @ 16:18:48
Postat av: Viktorfrida

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-12-14 @ 08:17:54
URL: http://viktorfrida.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback