hola

Jag köpte aldrig mina älsklingar igår, ska nog göra det i sommar istället! Orkar inte förklara en massa om varför jag inte köpte dom. men jag hittade iallafall ett par skit snygga skor istället! :D Fan vad snygga dom är, laddar nog upp någon bild på dom senare (alltså någon gång i mitt liv) hihi. Skulle bara säga att jag lever fortfarande och vanessa har sovit här inatt. gick nog och la oss runt halv 4. Och sen upp vid typ kvart över 11 för hon skulle ha frukost innan hon skulle vidare till kalmar!? Det är inte rättvist! Men om jag inte hade gått upp då hade jag nog aldrig kommit upp idag, det ända jag har hunnit är att duscha. Och snart ska jag nog blåsa mitt hår och hoppas att annie ska ringa. Jag hör av mig senare idag, puss


Dagens låt:
Nickelback – If Today Was Your Last Day


Kommentarer
Postat av: EMSY

hahahaha;D

2010-02-28 @ 13:31:21
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: EMSY

inte mkt :d sj

2010-02-28 @ 13:38:01
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback