nu slutar jag att lägga min energi på dig.

-idag har varit en konstig idag.
är fortfarande för förkyld tack vare en viss annie & har varit det i över en vecka. känner just nu att man hals sviker mig. har jätte ont! men vid halv 6 idag kom vanessa och då drog vi till kungshall för att åka till lidija :) och gud vad kul vi hade! haha tanken gör så att jag sitter här och småler. :D men va skulle iallafall hem vid 8 eftersom jag sedan skulle till almida med annie för att kolla idol. och jay i finalen♥ mycket bra! kul hade vi iallafall ikväll :). men nu ska jag nog gå & tvätta bort sminket och sedan sova. låter som en toppen idé =D

3 brudar i 1 hiss.

Kommentarer
Postat av: Em

sv: aah :)



Vad ska du göra ikväll då?

2010-12-04 @ 16:32:10
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback