dåligt med uppdateringar

lite ledsen över att jag knappt har hunnit med att blogga men jag har knappt någon tid längre men jag ska försöka! i lördags åkte hela familjen davidsson till farmor och farfar och firade ännu en jul. glad för mina juklappar (y). sen vid 5 tiden kom henke & agnes hem till oss så då stack vi till mormor & morfar och där har jag varit sen lördags tills nu. agnes och jag har verkligen haft jättekul. :) tummen upp! men idag har jag varit hos vanessa i hanemåla och busat och sedan har annie varit här ikväll! mycket snack har det blivit, vilket som va behövligt :D nu ska jag nog snart gå och lägga mig för klara kommer redan vid halv 10 imorgon. shiet.. lär sova då ju.. men det får gå iallafall. ska även kolla lite bigso med annie och klara och sen får vi se vad som händer :). men innan jag går och lägger mig slänger jag in lite bilder som har blivit tagna under helgen :D puss, sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback