Dag 9 - Mina syskon

jag har en storebror vid namn simon davidsson. endel säger att vi är lika men vet inte riktigt hur dom menar då. utseénde eller personligheten? haha ingenaning. men iallafall, han har fått drass med mig i 14 år. hah! jag är jätteglad över att jag har honom. men ibland kan han vara så himla irriterande så jag vet inte vart jag ska ta mig till! bråkade jätte mycket när vi var små, om en jädra massa onödiga saker som man gör när man är liten :). händer knappt att vi bråkar längre. eller där ljög jag.. visst kan det komma några meningar till varandra då och då och visst händer det att jag aldrig vinner i våra fajter. men tror aldrig att någon av oss kommer säga: ''vi skakar hand på att vi aldrig mer ska bråka, okej?'' hah(a). har inte mycket mer att säga nu känner jag så jag får avsluta här. :)

men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag aldrig klara mig utan dig. du tar en sån stor del av min vardag. kan inte tänka mig den utan dig. du är ett behövande.



Kommentarer
Postat av: Kjetilana

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-05-11 @ 12:32:34
URL: http://kjetilana.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback