Dag 7 - Min favoritplats

min favoritplats är där jag gillar att vara. men om man måste välja någon speciell så skulle jag gissa på att det är hemma hos mormor & morfar. jag var där jätte ofta hos dom när jag var liten och när mamma eller pappa hade lämnat av mig så kunde jag säga. ''men kan inte ni åka nu..'' haha snäll jag var, eller hur? ;) och när jag hade varit hos dom ett par dagar så frågade jag direkt när jag kunde få komma nästa gång. hehe. har fruktansvärt många minnen därifrån det huset och dom. vet dock inte hur jag ska hantera det när dom ska flytta därifrån. usch, hatar tanken tillomed! kommer även ihåg en sommar när simon och jag var hos dom & vi var rätt små och så har dom en ballkong över en trappa in till huset och när jag står där uppe och simon står där under så spottar jag rätt när och det kommer på ryggen på honom. HAHA. gud vad kul jag hade då. men simon var väl inte speciellt glad om man säger så. hahah :d nehe nu börjar jag komma in på massa minnen. skulle bara förklara vad min favoritplats var så ja, där har ni den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback