Dag 6 – Min dag

dagen började att jag vaknade runt kvart i 7 och fixade mig. gick vidare till cajsa & sen mötte vi annie :). senare vidare till skolan! slutade vid halv 4 och sedan hade jag en några till lite snöbollskrig. rätt rolig faktiskt! haha :d senare hem och äta & sedan vidare och möta annie för att kolla på våran förra skola när dom hade någonslags ''julfest'' hehe. var iallafall kvar där ett tag med annie och några till och hjälpa till att plocka ihop allt. slutade med att annie och jag hade snöbollskrig med rasse. haha, vi vann nästan faktiskt :D. kom hem runt 10 i 8 och hoppade senare in i duschen och nu sitter jag och kollar på ung&bortskämd! gör inte mycket mer sen, ska gå och lägga mig lite tidigare idag tror jag. =) men vi hörs imorgon. puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback