annie och klara

klara kom inte så tidigt som jag trodde så fick sova till 11 iaf. haha skönt! har iallafall varit med annie och klara lite var stans idag. först sporhallen och sen stack vi till donken och åt lite mat och sen inte mycket mer. gick tillbaka till sporthallen och klara blev hämtad så annie och jag gick hem till mig och satte oss vid datorn. nu ikväll hade jag tänkt få tag i cajsa och höra om hon har lust att göra något, om inte det blir av så lär jag inte göra mycket mer! :) btw, kan slänga upp en bild här på bloggen som gjorde min dag. satan vad kul vi hade! :D en liten förklaring: klara skulle platta mitt hår och innan de skulle hon borsta det. och då händer detta:  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback