23/12 -torsdag

förlåt för att jag inte skrev igår, men stack till alsterbro nästan direkt efter skolan & var med klara. hade jätte kul med henne :). var egentligen inte meningen att jag skulle dit. men så blev det iallafall! kom hem från henne runt halv 2 tiden idag. städade och gick till ö&b med cajsa för att skaffa ramar till bilder. annie kom senare och snackade och fick även julklapp ifrån henne. skulle öppnat den imorgon, men kvinnan var ju så ivrig och ville öppna sitt. haha! men bilder finns nedanför inlägget. tack igen för julklappen, så jäkla nöjd är jag :D var iallafall ute med cajsa en runda till idag. behövde verkligen det känner jag. mina vänner är så bra. så otroligt bra :). men nu kommer iallafall det jag fick från annie.♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback