16/12 -torsdag

''du kanske inte är så speciell trotts allt.
du kanske inte är så underbar.
du kanske bara har fått min hjärna att inse fel saker.''
___________________________________________________________________________________

hejsvejs! orkade verkligen inte gå upp idag på morgonen även om jag somnade runt halv 10. men dagen har rullat på riktigt bra! hade ingen hemkunskap idag så fick sluta vid 1. hhåhå, underbart ♥. och imorgon är det fredag så slutar vid 10 över 2. inte helt fel det heller! nu ska jag nog försöka få tag i annie och fråga om hon vill leka med mig ikväll. puss på er och ha en bra kväll :)


bild från idag när kimme målar mina naglar. hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback