tjabba tjena hallååååå

kom hem för inte alls längesen, har varit ute med jenny, ebba, cajsa, annie & amanda :D spelade volleyboll, va på stan & mötte nicola & erik i hanemåla. fatta vad jobbigt att cykla eller :o aja, har också fått tusen myggbett på mig ikväll också. lär klia sönder dom så jag får värsta ärren, usch.. men nu till något annat. annie och jag ska till kalmar imorgon, men vet inte riktigt när men de får vi se :) nu ska jag va social på facebook, tjatja!

Bilder från ikväll.
cajan & jag

ebba & jenny

amanda, cajsa & annie

jenny, ebba, jag & amanda



Kommentarer
Postat av: emelie andersson

vi kan ta det på msn någon dag <3

2010-08-17 @ 10:46:27
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback