happy

skrev inget igår, men får skylla på att julia va här :) gårdagen blev riktigt lyckad kan jag säga! pappa o jag kom hem från mormor o morfar runt kvart över 1 - halv 2. sen vid 3 kom julia, käkade mat och kollade lite på tv. på kvällen gick vi till videobutiken och hyrde 3 filmer :). en film med brad pitt, twilight och en annan som jag inte kan namnet på. haha (a) dom va helt okej, men slutet på två av filmerna var kast! iallafall, sen tog vi en pause och gick ut. gick en runda med annie och sen hem igen och kollade klart på filmerna :) somnade sedan när vi hade kollat klart på alla. och nu idag åkte julia runt 1. =) ikväll blir de filmkväll med brudarna hemma hos amanda, så de ser vi fram emot. :) men nu ska jag sticka, ciaaao


♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback