valborg :)

heeeeeeej, sitter här nu och bloggar. hehe.. skolan va sjukt chill! :) brabra. jag stack in till almida en stund efter skolan. gjorde ingenting, satt vid datorn och degade typ. det är ju sånt vi är bra på! haha. men iaf, jag har duschat, blåst håret, fixat kläder och nu fattas bara vanessa och stephi och även smink och platt hår ;) men iallafall, idag är det ju valborg och då ska vi ner till sjön och kolla lite. kanske träffar några roliga människor där med ju. men innan det så ska jag grilla, MUMA! blir med mamma o pappa och simon och hans polare. mysigt :D hihi. nu ska jag fixa det sista, puss


annie är på kreta just nu, tycker att hon kan komma hem igen :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback