tröööööött

gud vad trött jag är eller.. och jag orkar inte stänga av datorn, ta bort mitt smink krypa ner i min underbara säg och lyssna på musik. jag orkar helt enkelt inte det.. hahah illa eller vad? för illa! dagen har verkligen varit bäst :) förutom skolan då, bara tråkigt. men efter skolan stack jag ju som sagt in till almida. och sen efter en stund kom även emma också. och guuuud vilken humor vi 3 har!? hahhahh. vi skrattade nonstop! kul och lära känna emma iaf :D men nu säger en liten del av mig '' stopp ebba, gå och lägg dig! '' och för en gångs skull lyssnar jag på min kropp. och den vill inte sitta här mer.. hehe, kommer bli en riktigt lång dag/kväll imorgon. passar på att vara utvilad. ha de bra, puss


Kommentarer
Postat av: emma

haha , det var jättekul ! :D

2010-04-24 @ 20:20:23
URL: http://emmanystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback