tråkigt inlägg, visstde!


sjukt gammal bild (:

fick sluta en timme tidigare idag bara för att jag är så awesome! hahah nej men därför att några av oss i klassen ska vara där imorgon på kvällen i skolan och visa dom nya sjuorna runt eller typ så. så ska bara sitta och spela ett spel. och bara för att jag är med där så kommer jag sluta tidigare igen nästa tisdag! guuuutt eller vad :D? aja iaf, gick en runda med milton idag. pluggade både engelska och spanska när jag kom hem också. känner mig lite duktig iallafall :) snart ska jag till stina och sen sticker vi och kollar på när malin sjunger! jätte duktig är hon :) tror även också att vi möter annie där med. trevligt trevligt (a) kommer hem typ kvart i 9 eller något. så tror inte jag kommer sitta mer vid datorn idag, ska duscha när jag kommer hem och sen plugga lite tänkte jag. men lycka till med det ebba.. nej nu ska jag draaaa puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback