so many stories of where I've been

dagens låt:
Brandi Carlile – The Story

hellu folket! förlåt ännu en gång för att jag inte har skrivit på två dagar, men hoppas inte ni har saknat mig för mycket =D heh.. men iallafall, allt är fint med mig. inga konstigheter alls faktiskt! annie och jag har varit ute och gått en jävla massa, runt hela nybro känns det som. var ute en hel ap lång runda igår och idag inte så lång som igår men den va lång iallafall... hehe(a) och igår var det ju andra avenyn!!!! :o älskar det programmet! det måste fan vara kim som har våldtagit liv? tror inte alls på att det va marcus längre.. men vi får väl se. idag har jag vatt i skolan och ätit, pluggat, duschat, vatt ute med både almida o annie. ska nog snart sätta på mina lösnaglar, och nej jag är ingen sån där människa som är så där.. ah ni fattar kanske själva om vad jag snackar om? :) fick dom ju av vanessa, så det är bara en kul sak. nej nu ska jag nog kolla hur det är med allt folk på fb. ha det bra, puss


you see the smile that's on my mouth
it's hiding the words that don't come out


Kommentarer
Postat av: bullen

nej hallå ska du se en bra spännande serie ska du se veronica mars! bästa nånsin, lovar :)

2010-04-16 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback