'' missa man en buss så kommer det snart en ny ''


jag älskar dig julia!

denna dag har verkligen varit så chill! helt perfekt, ut vilade och allt. haha nej verkligen inte, skulle vilja ha mer lediga dagar i veckan :). men inte så långt kvar tills sommarlovet, och det finns ju bara ett ord för det '' UNDERBART '' :D så skönt att soooova ut! sena sommarkvällar♥ va ute med underbara vänner, grilla, bada, sola och så mycket mer! åhhhh vad jag längtar!! aja men iaf, som jag sa så har jag inte gjort ett skit. städat, kollat tv, duschat(a) och inte mer typ. och snart så ska jag nog gå och sova men vill verkligen inte de.. att veta att det är skola imorgon är inte speciellt lockande. men det ska göras det med! vi hörs imorgon. pussss och btw, bilden är typ sen 2007 så mobba inte.
vi är snygga och vi vet själva om det ;)

Kommentarer
Postat av: bullen

äckel! :p värsta jävla emo-bilden :D

men jaa nå annat än snygga kan man väl inte påstå ;)

2010-04-19 @ 12:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback