LOVE YOU

vi är coola, ja jag vet =) heeeelt oseriös bild!!!!

gud vad kul jag har haft ikväll! ångrar verkligen inte att jag gjorde detta, och ni ska få veta en sjukt kul sak som hände ikväll. det var iallafall så här, vanessa, stephanie och jag att i kaffeterian och fikade, sedan kom almida och hennes kompisar, efter vi snackade med dom ett tag så skulle almida (och hennes kompisar då..) då skrek jag efter henne i kaffeterian:

ebba: ALMIDA!!!! DÄR ÄR JU DITT EX! (han står då några meter ifrån mig)
almida: (gapar och ser med förbannad blick på mig. en sån där blick '' jag ska död dig ''

HAHHAHAHAHAHAHHA sjukt kul! jag dog fan :D hahhahah, sitter här och fortfarande skrattar åt de! hihihihi. det va ju inte meningen att det skulle bli så högt så alla skulle höra (a) men jag hade iallafall väldigt kul åt de hela kvällen. =D men nu ska jag dra till min tv och kolla på ANDRAAVENYN (L)(L)(L)(L)!!


Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

Frågestund i bloggen! Ställ massa frågor äru snäll :D

kram

2010-04-22 @ 15:10:16
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback