en mycket bra lördag


idioterna & jag får stå för bilden ;)


idag blev det V o S för hela slanten. trodde jag skulle hitta lite, men nehe. det är ju faktiskt nybro vi snackar om ;) fast jag hittade ett par snygga solglasögon, svarta. lägger upp en bild imorgon så ni får se, för just nu har mamma den bärbara och jag har ingen webbkamera på den stationära (stvaning) så tyvärr! men idag iaf när Vanessa och jag skulle äta, (S drog hem och åt.) så drog vi först till pizzeria victoria. men det var stängt så vi stack till ICA och köpte pommes och kyckling ist! och hem påvägen hem säger jag '' vi kanske inte kommer in hemma '' (trodde jag va ensam hemma, så därför). och när jag öppnar dörren och vänder huvudet åt henne och pratar, så jag ser inte ingången. då händer detta:

Ebba: pfft!, det va upplåst!! :D
..sedan hinner de gå några sekunder och jag vänder huvudet till dörren som är öppen och ser Jonas, simons kompis stå i hallen och smsa. 
Ebba:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (skriker typ 5 sekunder, HAHA)
Jonas: (hoppar till och skakar lite.) AAAAHHHHHH! ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVUDET ELLER!!!????????
och sedan står jag bara och kollar på han som han inte var riktigt klok och början skratta som en idiot. HAHAH bästa på dagen!

men denna dagen slutade iaf med att vi alla 3. V, S och jag träffade några killar och spelade fotboll :) eller ahh. inte jag och vanessa, men stephi gjorde de (A). haha. men orkar inte skriva mer. pussssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback