knasig uppdatering

bilden kunde blivit jäkligt fin, men det blev den inte

ber så mycket om ursäkt över att jag inte har bloggat på hela veckan, men underhela tisdagsnatt så blev jag sjuk. sov nog inte över 3 timmar under den natten :s. och sen när jag skulle gå ner och hämta vatten så blev allt svart för mig, och jag svimmade. sen när jag vaknade så hade jag både feber, yr och en söndrig tumme :(. stannade iaf hemma från praon och de har jag gjort hela veckan, asså ifrån tisdags till igår. fick påsklov igår så därför var det ingen skola idag :) jag mår iaf mycket bättre nu, har bara lite ont i halsen men annars är allt fint! återgå till denna dag ist.. hela familjen åkte till mormor och morfar runt halv 2 eller något. kom hem runt 7 :) trevligt var det att komma dit igen iaf, rätt längesen jag var där nu ;D men vid kvart i 8 så kom vanessa hit så gick vi en runda med milton och snackade bara en massa skit ;) hihi. kul hade vi iaf! men nu kan jag inte blogga mer, ska upp typ vid 9 imorgon.. ska nämligen upp till stan vid 11 med V och så tror jag S ska med också :) får höras om några timmar ist, hähä. erkänn att det låter lite kul (a)? nää nu tror jag min natthumor håller på att komma, bäst att sticka till min säng! milton gör mig även sällskap också =D hehe♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback