jag skulle ge dig hela världen om jag kunde

vet ni vad? skolan va KUL!? fattar inte hur? :o skrattade precis hela tiden. fick inte stopp på de. haha. men lektionerna va ju inte speciellt kul, men annars var det nice! och vi fick även våra omdömen idag!!! fan vad nöjd jag är eller? 2 g 1 mvg och resten vg! och då pratar vi om ebba davidsson? helt sjukt! trodde typ jag bara skulle få 1 vg och resten g. menmen, är helt nöjd. till och med stolt över mig själv. hahha, nej nu ska jag inte skryta. hatar när någon skryter så då ska jag inte göra det själv :). hehe.. men efter skolan stack iaf annie och jag till stan och köpte mjölk, juice och godis. hihi. sen har jag inte gjort så mycket, duschat och suttit vid datorn. ska nog snart sova, för jag sov inte ett piss inatt.. aja men vi hörs! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback