jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e såå. lalalaa

http://www.youtube.com/watch?v=8HMpZs-9yls
- jag älskar verkligen låten, så sjukt bra!

söndagen har varit sjukt mycket bättre än vad vanliga söndagar brukar vara, träffade S och V idag iallafall. och jag fick presenter av dom till och med! (a) så fint! tack så himla mycket :) var sjukt snygga öronhängen, halsband och lösnaglar och nagerlack. lösnaglar fick jag från vanessa bara för att jag biter på dom och hon säger till mig 24/7 att jag ska sluta, haha! hon är ju sjuk :D hehe. men nu funderar jag på om jag ska gå ner ett tag, orkar inte sitta här hela kvällen. ska nog ta mig något och äta innan jag ska gå och lägga mig, vi hörs imorgon istället. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback