i just wanna love you

holaaaaa.
skolan idag, först började allt med spanska. och jag tror det blir alla rätt på läxförhöret! wiiie. hehe. sen idrott, trodde seriöst att min bror skulle döda mig med den jävla leken vi hade idag på gympan!? herregud vad jobbigt det va och sjukt och i halsen fick jag också! synd om mig :( hehe, eller inte ebba. sen mat osv.. kom hem för någon timme eller något. och nu sitter jag här i soffan och kollar på '' tyra banks show '' på 3an, gud vad jag älskar det! kollade förut jätte mycket men sen slutade det ju, men nu har det börjar igen och det är jag svin glad över :D nu vet jag inte vad jag ska göra, ska nog bara chilla sönder gjorde det igår med men jag blev inte klar. haha! ;) ikväll så ska jag nog också över till grannen almida kallenberg. alltid lika trevligt, får se vad vi hittar på. uppdaterar antagligen mer sen. ha de bäst, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback