- almida kallenberg. 

jag är så jävla glad över att jag kallar dig min bästavän. för rätt länge sen var jag nära på att förlora dig, och det var något jag hatade. men vi gjorde inget åt det. men på något sätt fixade sig allt. SOM TUR VAR! det jag vill säga med denna text är att jag aldrig vill vara utan dig, jag skulle aldrig kunna klara av det. inte änns döden ska skilja oss åt. jag kommer så väl ihåg när vi va i riveberg! känns som om det va igår, HAHAHAH. det va iaf en varm sommarkväll, du, jag o spaggan och bullen. du och jag hade precis ätit banan och vi skulle kasta skalet i något högt gräs. och sen när du o jag står där och ska kasta så kastar du först och sen skulle jag kasta de. och efter du hade kastat så sa jag till dig, '' men akta så det inte kommer på dig! '' och svaret som jag fick var '' ja men kör nu! '' sen när jag kastade skalet så kommer det direkt på din mage, och vi bara står och tittar på varandra ett litet tag och sen börjar vi skratta som två idioter x) båda blev så paffa! hahhahaha. fan vad kul vi hade. och ett annat minné var ju när vi du, jag och simon körde kubb i sommras hos mig! ojoj. så mycket har jag aldrig skrattat i hela mitt liv. du o jag va på lag mot simon och sen när vi skulle skjuta på en pinne bakom kungen så var det jag som skulle skjuta på den. och dina ord va '' snälla ebbba!!! snälla! skjut INTE på kungen!!!!! '' och jag sa då: '' men neej!? snälla herregud ta det lugnt!!!!! jag kan detta. '' (ngt sånt sa jag) sen efter några minuter så skjuter jag på kungen och du och jag ligger på gräsmatten och dör av skratt ännu en gång. hhahahha. minnérna jag har med dig din idiot är dom bästa som finns. du är precis som en familjemedlem. du är alltid välkommen i min familj och jag i din familj. jag vill tacka dig för att du har stått ut mig mig i hela 12 år. och det kommer bli 12 år och över 99 år mer tsm! haha :D när jag säger att du är allt då menar jag det verkligen. min andra halva, min luft jag andas in, min bästavän, min granne, mitt hjärta. utan dig i min värld skulle den falla sönder totalt. '' jag älskar dig med ord som inte räcker till. '' it's you and me, forever. och ett föralltid är ett föralltid. jag kommer aldrig lämna dig. ingen ebba utan almida, ingen almida utan ebba





du är så mycket mer än vad du tror Y


Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

sv; hej hur är allt idag då? :D

2010-04-02 @ 14:57:35
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: matilda

sötnosar :)

2010-04-04 @ 00:07:55
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback