en sån här sjukt rolig lista...

Bästa veckodagen: fredag

Humör: great

Favoritgodis: finns så många som är sjukt goda!

Är det nåt du absolut inte äter: ja det finns det, men det är så mycket så det skulle kunna bli en hel lista

Kläder just nu: lacktights och t-shirt

Musik just nu: Melissa Horn – New York

Favoritsaft : jordgubb är riktigt gott på sommaren :)

Dagens längtan: ingenting vad jag kommer på just nu

Hur många kuddar sover du med: 2 st

Spelar du nåt instrument: haha nej förfan :D
Dagens frisyr:
utsläppt

Kommer du ihåg din första kärlek: tror de, men inte säker (a)

Har du några homosexuella vänner: nej tror inte de

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, klart

Ser du på kärleken som ett misstag: nejdå

Bio eller promenad: både och, beror ju på vem man gör sakerna med :)

Dagens borde: tycker jag har gjort allt som jag skulle idag så det är inget

Dagens fundering: om jag ska köpa en kamera eller en bärbar dator för mina pengar..

Snarkar du? har gjort det, men folk säger att jag inte gör det längre (a)

Rädd för insekter? ja dom är ju äckliga :s

Det här är jag bra på: sitta vid datorn

Vad vill du jobba som? just nu vill jag jobba med barn när jag blir stor

Chips eller godis? både och

Skriver du dagbok? nej det gör jag inte

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? öronen? :)

Hur många syskon har du? 1

Är du rädd för blod? nja, rädd och rädd.. lite äckligt bara

Anser du att du är stark? haha ibland! :D

Röker du? nej

Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe eller te? inget av de

London eller Paris: har inte varit i någon av dom, men london skulle vara kul att åka till =)
Favoritfärg: svart, vit, grå och sen är rosa rätt fint.

Född: 1996

Nationalitet: stolt svensk! ;)


Kommentarer
Postat av: Odinirene

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-08-19 @ 10:45:17
URL: http://odinirene.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback