det tog slut förlängesen, men du är överallt

hej, ledsen över att jag inte har bloggat idag. eller nej förresten, jag är inte ett dugg ledsen! haha. aja som ni märker då så har jag inte bloggat. jag har haft lite annat och göra idag. först skolan till 10 i 3 sen stack jag hem och åkte till skolkällaren med mamma och köpte två par skor :D så bra! och sen pluggade jag tills vi skulle iväg till skolan igen och ha utvecklingssamtal. gick bra faktiskt, tråkigt var det iaf också. och efter vi kom hem så åt och och sen stack jag ut med annie och gick en runda. och efter det drog jag in till almida och degade där sen hem och duscha och nu sitter jag här. faaaan så mycket jag har gjort idag eller! helt galet mycket saker ju :D en applåd till mig :) *applåd* tack! hahhaa, nej skojar bara(a) men nu ska jag ner och blåsa håret och sedan göra flätor i håret så det är lockigt imorgon :) nicenice! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback