bad update

heter det så? om inte, så får nu ursäkta mig :) 
idag skulle jag vatt med annie, men det blev inte så. jag var istället med vanessa o stephi :) gjorde typ ingenting, kollade lite på tv och stack till mc. imorgon på kvällen kommer dom hit, och då ska va ha riktigt trevligt! hihi. aja, dom ska iaf sova sen här. och på onsdag kväll sticker jag till mormor och morfar med min kusin :) stannar där tills på fredag så det kommer inte bli världens bästa uppdatering, bara så ni vet! nu ligger jag iaf här i min säng och lyssnar på musik. är också uppe själv, mamma o pappa sover antagligen och simon är på något lan hos grannen :) men han kommer hem inatt så kanske sitter uppe tills dess men det orkar jag nog inte. vi hörs imorgon! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback