älskling, jag älskar dig!

tjena, sitter i sängen och gör verkligen ingenting! men tänkte jag skulle berätta lite om dagen iaf. efter att annie hade kommit så gjorde vi inte så mycket. tog det lugnt och satt vid datorn :). sen ikväll så stack annie och jag in till almida, hoppade även också. hhihi (a) sen kollade vi på talang också, så jag kom nog hem runt halv 10 eller något sånt. sen har jag bara suttit här =) känner mig riktigt trött, kanske går och lägger mig snart eller nåt för jag håller på att somna här.. hehe, puss!


jag tycker att rubriken talar för sig själv.
jag vet inte vem jag skulle vara utan dig


Kommentarer
Postat av: s t e p h i ;)

AWWWWWWWWWWW! ILY <333333333333333

kunde du inte välja en fulare bild eller? -.

2010-04-18 @ 09:38:12
URL: http://nawstephi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback